V půlce Digisemestru
Někdo by si mohl říct, že po celém týdnu školy, práce a tréninků je ještě trávení každé celé soboty zavřený v posluchárně za trest. Já ale můžu prohlásit, že ačkoliv to někdy bylo náročné, nelituju ani minuty strávené na Digisemestru. Včera byla šestá sobota což znamená, že je ještě sedm přede mnou. A jak to zatím jde? Nebo pro některé - co to vůbec je?
Myslím, že jsem tu zmiňovala, že moje vysněné povolání je v online marketingu. Jenže to není tak jednoduché. Na žádné škole se vyloženě online marketing neučí a přečíst nějaké knihy také nestačí. Online marketing je totiž velmi rychle se vyvíjející obor, který je třeba průběžně sledovat. Pokud chcete být uvedeni do této problematiky, můžete se věnovat samostudiu, například začít na Digitální garáži od Google, číst články a sám si zkoušet věci. Nebo si můžete zaplatit nějaký kurz. Většina kurzů jsou poměrně drahé a pár hodinové. A pak existuje Digisemestr. Je to kurz na 13 týdnů, každou sobotu od 10 do 17:30. Každou hodinu přednáší několik odborníků z praxe a provedou vás základy celého digitálního marketingu. Samozřejmě se z vás po konci nestanou odborníci, ale dají vám skvělé základy na stavění a budete mít základní přehled o všech disciplínách. Mimo to se koncem dubna otevře online specializace, kde si můžete vybrat jedno ze sedmi rozšíření a skrz videa se dozvíte další informace. Na konci se píše test, za jehož úspěšné složení získáte certifikát. Nutnou podotknout, že na Digisemestru sem tam přednáší i jeho bývalí účastníci jako lektoři, či zmiňují jiné účastníky, kteří za rok po skončení byli schopni vybudovat kariéru.
Za sebe můžu říct, že mi každá hodina neskutečně rozšiřuje rozhled a napadne mě vždy mnoho využití pro danou problematiku. Chci vše využít k "revitalizaci" webu a sociálních sítí našeho dětského tábora, o čemž chci také psát svoji diplomovou práci. Určitě se s vámi podělím o výsledky.
A co jsme se zatím naučili?
1. týden - úvod do digitálního marketingu, takové všeobecné povídání, o čem celkově v marketingu jde
2. týden - SEO, linkbuilding, vyhledávače, srovnávače
3. týden - PPC reklama
4. týden - Display reklama, RTB, remarketing, reklama na FB
5. týden - sociální sítě - Facebook, Instagram, Tik Tok, influenceři
6. týden - marketingové nástroje na e-mailing, úpravu feedů pro srovnávače, komplexní programy na analýzu webu
Pokud se orientujete v online marketingu můžete vidět, že jsme prošli už docela dost zajímavých věcí. A jestli ne, a případně chcete, tak mi můžete věřit, že jsme se podívali na většinu základních disciplín. O tom, co jsme se naučili v druhé polovině a jak probíhaly specializace, vám napíšu na konci Digisemetru.
A nakonec udělám Digisemestru jeden zpětný odkaz navíc, ačkoliv moje stránka nemá moc velkou autoritu (slečna je teď hrozně chytrá!). Pokud vás zajímá více informací, podívejte se na webové stránky a třeba budete vy účastníkem dalšího semestru.
Myslím, že jsem tu zmiňovala, že moje vysněné povolání je v online marketingu. Jenže to není tak jednoduché. Na žádné škole se vyloženě online marketing neučí a přečíst nějaké knihy také nestačí. Online marketing je totiž velmi rychle se vyvíjející obor, který je třeba průběžně sledovat. Pokud chcete být uvedeni do této problematiky, můžete se věnovat samostudiu, například začít na Digitální garáži od Google, číst články a sám si zkoušet věci. Nebo si můžete zaplatit nějaký kurz. Většina kurzů jsou poměrně drahé a pár hodinové. A pak existuje Digisemestr. Je to kurz na 13 týdnů, každou sobotu od 10 do 17:30. Každou hodinu přednáší několik odborníků z praxe a provedou vás základy celého digitálního marketingu. Samozřejmě se z vás po konci nestanou odborníci, ale dají vám skvělé základy na stavění a budete mít základní přehled o všech disciplínách. Mimo to se koncem dubna otevře online specializace, kde si můžete vybrat jedno ze sedmi rozšíření a skrz videa se dozvíte další informace. Na konci se píše test, za jehož úspěšné složení získáte certifikát. Nutnou podotknout, že na Digisemestru sem tam přednáší i jeho bývalí účastníci jako lektoři, či zmiňují jiné účastníky, kteří za rok po skončení byli schopni vybudovat kariéru.
Za sebe můžu říct, že mi každá hodina neskutečně rozšiřuje rozhled a napadne mě vždy mnoho využití pro danou problematiku. Chci vše využít k "revitalizaci" webu a sociálních sítí našeho dětského tábora, o čemž chci také psát svoji diplomovou práci. Určitě se s vámi podělím o výsledky.
A co jsme se zatím naučili?
1. týden - úvod do digitálního marketingu, takové všeobecné povídání, o čem celkově v marketingu jde
2. týden - SEO, linkbuilding, vyhledávače, srovnávače
3. týden - PPC reklama
4. týden - Display reklama, RTB, remarketing, reklama na FB
5. týden - sociální sítě - Facebook, Instagram, Tik Tok, influenceři
6. týden - marketingové nástroje na e-mailing, úpravu feedů pro srovnávače, komplexní programy na analýzu webu
Pokud se orientujete v online marketingu můžete vidět, že jsme prošli už docela dost zajímavých věcí. A jestli ne, a případně chcete, tak mi můžete věřit, že jsme se podívali na většinu základních disciplín. O tom, co jsme se naučili v druhé polovině a jak probíhaly specializace, vám napíšu na konci Digisemetru.
A nakonec udělám Digisemestru jeden zpětný odkaz navíc, ačkoliv moje stránka nemá moc velkou autoritu (slečna je teď hrozně chytrá!). Pokud vás zajímá více informací, podívejte se na webové stránky a třeba budete vy účastníkem dalšího semestru.
Fíha, máš můj obdiv, že jsi do toho šla, i když máš určitě víc než dost učení na VŠ. Obětovat víkendy dalšímu studiu, to chce velkou sebedisciplínu.
OdpovědětVymazatO Digisemestru jsem už slyšela, ale protože je mimo můj obor, tak jsem se nikdy příliš nezajímala o to, jak kurz probíhá, takže mě jeho délka dost překvapila. Pokud ti ovšem splní to, co od něj očekáváš, tak je to určitě super investice. Jen tak dál, Evží! :)
Děkuju! :) občas si říkám, že bych přece jen byla radši v posteli, ale nakonec to vždy stojí za to.
VymazatVypadá to slibně, věřím, že to jednou v CV a hlavně v praxi bohatě uplatníš. :)
OdpovědětVymazatJá jsem se těšila na školení, ale zatím se mi jich moc nedostává... a když jo, tak těžce formálních. :(
Můžu reálně potvrdit, že to je k užitku. Na stáži jsem se první den účastnila takového rádoby workshopu, kde hlavní SEO specialista povídal o analýze, co dělal jednomu webu a já fakt rozuměla 90% věcí, co říkal. Nebo prostě dokážu s někým diskutovat o online marketingu a je to opravdu super!
VymazatSnad se u tebe ty školení zlepší a dostaneš se k něčemu užitečnému a zajímavému.