Digisemestr - hotovo ✓
Je to v podstatě na den půl roku, co jsem přišla na první hodinu Digisemestru. Od té doby jsem tam strávila celých 13 sobot a k tomu strávila pár hodin nad online specializací, za kterou jsem si vybrala Marketing pro lokální business. Také jsem složila závěrečný test a xy malých testů v oné specializaci. A konečně ho mám. Svůj certifikát o absolvování s krásnými 92 body. Pořád si tedy nepřipadám jako odborník na online marketing, na toho je v každém odvětví příliš mnoho informací. Ale rozhodně mám slušný základ, bez kterého bych při nástupu do práce vůbec netušila, o čem se tam baví. Za sebe tedy můžu říct, že mise Digisemestru naučit nás základy online marketingu byla za mě úspěšně splněna.
V předchozím článku jsem vám nastínila probíranou látku na jednotlivých hodinách první půlky Digisemestru, tudíž se sluší seznam dokončit.
7. týden - webová analytika, atribuční modelování
8. týden - branding a kreativa
9. týden - content marketing, copywriting
10. týden - zaměření na zákazníka,
11. týden - strategie digitálního marketingu
12. týden - AB testování, UX, e-mailing
13. týden - B2B
Musím tedy upřímně říct, že první polovina Digisemestru se mi asi líbila více, protože tam bylo víc takových těch "tvrdých" dat. Prostě PPC znamená tohle, SEO funguje takhle, na RTB jsou takováhle nástroje. V druhé půlce jsme se totiž začali bavit více o brandu a strategiích atd, což jsou prostě věcí, které jsou hůře uchopitelné po té teoretické stránce. Což ale tedy rozhodně neznamená, že by tyto hodiny nebyly zajímavé. Jen pro mě bylo těžší odnést si z nich něco hmatatelného.
Digisemestrové soboty ale nebyly jediná část vzdělávání. V květnu jsme dostali přístup do nového projektu Digisemestr online. Jedná se o 6 online specializací, kdy si jednu vyberete, studujete ji skrz videa natočená přímo pro tento projekt a skládáte testík na konci každé kapitoly. V nabídce je e-commerce marketing, marketing pro lokální business, marketing pro expanzi do zahraničí, marketing startapů, SaaS firem a B2B, marketing neziskových organizací a webová data a analytika v marketingu. Jak jsem zmínila, já měla lokální business. Měla jsem tam něco o práci s Google Analytics, cílení facebookové reklamy, lokální PR, thought leadership, SEO, Google My Business, content marketing, copywriting, influecer marketing i nějaké právní minimum. Nyní po skončení nám budou zpřístupněny i ostatní specializace na samostudium.
Jak bych to tedy všechno shrnula? Digisemestr nám toho zpsotředkoval požehnaně. Nespočet kapacit v oboru a desítky hodin zajímavého výkladu, světově uznávaného odborníka Marka Ritzona, přístup ke všem videím z Marketing festivalu, 6 online specializací a hromadu studijního materiálu navíc. Moje jediná výtka by byla, že jim trochu haprují slibované termíny, ale chápu, že Jindra Fáborský má asi milion dalších projektů. Nicméně dodali vše, co slíbili, a to je hlavní.
Na závěr přikládám svůj certifikát, abych se taky trochu pochlubila, že ano. Pro blogové prostředí jsem dala pryč jméno, ale můžete mi věřit, že je opravdu můj :)
V předchozím článku jsem vám nastínila probíranou látku na jednotlivých hodinách první půlky Digisemestru, tudíž se sluší seznam dokončit.
7. týden - webová analytika, atribuční modelování
8. týden - branding a kreativa
9. týden - content marketing, copywriting
10. týden - zaměření na zákazníka,
11. týden - strategie digitálního marketingu
12. týden - AB testování, UX, e-mailing
13. týden - B2B
Musím tedy upřímně říct, že první polovina Digisemestru se mi asi líbila více, protože tam bylo víc takových těch "tvrdých" dat. Prostě PPC znamená tohle, SEO funguje takhle, na RTB jsou takováhle nástroje. V druhé půlce jsme se totiž začali bavit více o brandu a strategiích atd, což jsou prostě věcí, které jsou hůře uchopitelné po té teoretické stránce. Což ale tedy rozhodně neznamená, že by tyto hodiny nebyly zajímavé. Jen pro mě bylo těžší odnést si z nich něco hmatatelného.
Digisemestrové soboty ale nebyly jediná část vzdělávání. V květnu jsme dostali přístup do nového projektu Digisemestr online. Jedná se o 6 online specializací, kdy si jednu vyberete, studujete ji skrz videa natočená přímo pro tento projekt a skládáte testík na konci každé kapitoly. V nabídce je e-commerce marketing, marketing pro lokální business, marketing pro expanzi do zahraničí, marketing startapů, SaaS firem a B2B, marketing neziskových organizací a webová data a analytika v marketingu. Jak jsem zmínila, já měla lokální business. Měla jsem tam něco o práci s Google Analytics, cílení facebookové reklamy, lokální PR, thought leadership, SEO, Google My Business, content marketing, copywriting, influecer marketing i nějaké právní minimum. Nyní po skončení nám budou zpřístupněny i ostatní specializace na samostudium.
Jak bych to tedy všechno shrnula? Digisemestr nám toho zpsotředkoval požehnaně. Nespočet kapacit v oboru a desítky hodin zajímavého výkladu, světově uznávaného odborníka Marka Ritzona, přístup ke všem videím z Marketing festivalu, 6 online specializací a hromadu studijního materiálu navíc. Moje jediná výtka by byla, že jim trochu haprují slibované termíny, ale chápu, že Jindra Fáborský má asi milion dalších projektů. Nicméně dodali vše, co slíbili, a to je hlavní.
Na závěr přikládám svůj certifikát, abych se taky trochu pochlubila, že ano. Pro blogové prostředí jsem dala pryč jméno, ale můžete mi věřit, že je opravdu můj :)
Pecka! Moc gratuluji k úspěšnému dokončení a držím palce, ať nabyté znalosti co nejdříve zužitkuješ i v praxi.
OdpovědětVymazatHrozně mě mrzí, že v mém oboru takový typ vzdělávání není běžný. Určitě bych toho využila a nějaký certifikát si taky pořídila. Dobře, žes tu šanci využila! :)
OdpovědětVymazatA podle mého laického názoru sis vybrala i dobrou specializaci. Je nadčasová a není to jen nějaký trend. :)
Gratuluji k úspěšnému složení a ať se i dále daří.
OdpovědětVymazatAhoj, Genie, kde je tě zase konec? :-)
OdpovědětVymazat